LOGO – MARKA MEBLI OUTDOOR’owych
Cześć, zapraszamy do udziału w konkursie na logo dla marki: KIS - The harmony of outdoor
Marka nazywa się KIS od swoich założycieli – Kasi i Szymona. Misją firmy jest tworzenie wyjątkowych produktów outdoorowych. Marzymy, żeby nasze produkty były unikalne i żeby każdy z nich stawał się ikoną wzornictwa. Dlatego konsekwentnie zapraszamy do tworzenia kolejnych produktów bądź kolekcji interesujących i utalentowanych twórców (projektantów, artystów, architektów, malarzy, rzeźbiarzy etc.). Pomimo zaawansowanej technologii i innowacyjności, każdy produkt wykonywany w naszej butikowej manufakturze jest w dużej mierze wynikiem ręcznej pracy zdolnych rzemieślników. W czasach masowej produkcji jest to wielka zaleta, którą się szczycimy i podkreślamy. Jesteśmy butikowym biznesem prowadzonym przez rodzinę i przyjaciół. Nasi klienci to osoby poszukujące unikalnego produktu, dzięki któremu mogą się wyróżnić.
Wymagania:
- Musi być możliwość używania samego logo KIS bez dopisku z mottem
- Zależy nam, żeby KIS stało się wyraźne i dobrze zapamiętywane wizualnie. Do tego widoczne i wkomponowane motto, czyli - The harmony of outdoor.
- Projektując to logo należy pamiętać, że trzeba mieć prawa do użytych fontów (o ile nie są autorskie) tak, żebyśmy mogli korzystać z nich komercyjnie.
- Logo ma się cechować prostotą i współczesnym charakterem, dlatego max 2 kolory.
- powinno oddawać wspomniany charakter działalności i misji
- less is more