Zapraszamy do wzięcia udziału w konkursie na zaprojektowanie nowego logotypu dla firmy Easy Fit 20 (
easyfit20.com) - sieci studiów prowadzących innowacyjne treningi EMS, których celem jest schudnięcie, poprawa figury i kondycji fizycznej, poprawa jakości skóry i redukcja cellulitu.
Dodatkowo jest to metoda umożliwiająca trening osobom z problemami kręgosłupa, stawów oraz będących w trakcie/po rehabilitacji.
Cyfra 20 użyta w nazwie odnosi się do długości pojedynczego treningu - 20 minut/raz w tygodniu. Trening taki zastępuje 4 godziny klasyczny trening na siłowni i umożliwia spalenie nawet do 1000 kcl w trakcie 20 min.
Logo powinno być proste i czytelne, minimalistyczne w swojej formie, ale wyraziste - musi rzucać się w oczy i wyróżniać na tle innych.
Istotne jest dla nas, aby tak, w czeskim projekcie BOBYBODY (
bodybody.cz) a logotyp, doskonale się sprawdził i był „rzucający się w oczy” w obrazach wyklejanych na witrynach lokali/studiów.
Chcielibyśmy, aby nadsyłane projekty kojarzyły się z nowoczesnością oraz przekazywały informację o celu naszej działaności. Podkreślamy odchudzający charakter naszych treningów, umożliwiający długofalowe utrzymanie szczupłej, zdrowo-wyglądającej, fit sylwetki.
Logo może zawierać znak graficznym lub nie - jedna z liter może ew. być znakiem graficznym.
Interesuje nas wersja logo w wersji układu: z poziomą organizacją elementów (zawierająca opcjonalnie claim/slogan firmowy) oraz wersja skrócona - jedynie nazwa, bez claim. Rozważamy także logo zamknięte w okręgu, jak np.
pl.fitness24seven.com/pl/start
Domeny, które posiadamy:
easyfit20.com
easyfit20min.com
Rozważamy także logotyp jako adres strony (jedna z powyższych).
Podobają nam się intensywne połączenia kolorystyczne - np. żółto-czarna (dla przykładu: logo firmy McFit
mcfit.com ) lub połączenie niebieski-czarny (BODY BODY -
bodybody.cz), ale chętnie przyjmiemy inne propozycje kolorystyczne.
Logo będzie wykorzystywane na stronie internetowej oraz innych SM, na witrynach lokali/salonów, na wizytówkach i drukach reklamowych oraz na obrandowaniu różnych produktów reklamowych (T-shirty, flagi, długopisy, ręczniki, itd.)
Projekt ostateczny powinien być dostarczony w formatach:
- PNG
- PDF
- EPS (CMYK + w kontrze)
- JPG (RGB + w kontrze)
- jako otwarty plik wektorowy - do samodzielnej edycji
pliki źródłowe + informację o użytych kolorach i czcionkach.
Czekamy na propozycje.
Po wybraniu zwycięskiego LOGO, będziemy zainteresowani współpracą na wizytówki i inne mat.reklamowe.