Zapraszamy do konkursu: logo firmy z branży karawaningowej zajmującej się sprzedażą, wynajmem, częściami, serwisem przyczep kempingowych i kamperów.
Nazwa firmy Intercamp Damian Sadowski
Domena internetowa: intercamp.pl
Strona w budownie link
intercamp.pl/home
Kolorystyką ani zdjęciami ze strony proszę się nie sugerować bo będą zmieniane.
Logo będzie wykorzystane na stronach internetowych, wizytówkach, taśmach do pakowania, papierze firmowym, portalach społecznościowych, bannerach, ubraniach (bluzach, koszulach, kombinezonach warsztatowych) itd. Ważne, by łatwo było je przenosić na różne nośniki marketingowe zarówno w formie nadruku, haftu itp.
Znak graficzny/logo powinno odnosić się do nazwy: Intercamp
Logo ma się odnosić do całej branży karawaningowej, czyli nie może mieć samego wizerunku przyczepy lub kampera, albo oba albo żadne.
Sugestie/motywy: Raczej proste, czytelne, nowoczesne.
Może być to szkic przyczepy i kampera razem.
Nawiązania do wakacji, podróżowania, odpoczynku, przyrody, przygody.