Logo dla firmy eventowej
Zapraszamy do udziału w konkursie na logo dla firmy eventowej oferującej nagłośnie i oświetlenie estradowe, obsługę konferencji, koncertów, eventów firmowych, wesel oraz inne usługi towarzyszące wydarzeniom.
Nazwa firmy: G-SHOW
Logo powinno być proste, eleganckie, łatwe do zapamiętania i ponadczasowe.
Sygnet nie musi sugerować branży, może być uniwersalny.
Logo będzie wykorzystane na stronie internetowej, rollupach, gadżetach reklamowych, koszulkach, samochodach itp., a także na hologramach i skrzyniach transportowych (możliwość łatwego przekształcenia do wersji 2D/czarno-białej).
W przypadku prezentacji 3D (z perspektywy) prosimy również o wersję płaską 2D (wersja na www).
Prosimy o dostarczenie w formatach:
- PNG (przeźroczyste tło, RGB i achromatyczny)
- JPG
- EPS (RGB, CMYK i achromatyczny)
- pliki źródłowe, wektorowe umożliwiające powiększenie projektu do dowolnych rozmiarów, umożliwiające edycję
- informacja o użytych czcionkach
-Konkurs przedłużony o 10 dni-