1. O marce
Animasto to marka skupiająca się na produkcji i sprzedaży suplementów diety dla zwierząt. Produkty charakteryzują się możliwie jak najbardziej naturalnym składem, zawierają dodatek mięsa, by zachęcić psy i koty do chętnego przyjmowania suplementu. Suplementy Animasto są wyjątkowym produktem premium, przeznaczonym dla najbardziej wymagających klientów. Obecnie marka trafi głównie do sieci sprzedaży online, powoli będzie pojawiać się w sklepach stacjonarnych. W przyszłości marka będzie prowadziła sprzedaż również na rynkach zagranicznych.
Produkty będą w formie sześcianu i zwykłej tabletki.
2. Wymagania
Chcemy by logotyp:
- posiadał symbol/ikonę wyróżniające markę;
- składał się z nazwy ANIMASTO + symbolu (pisownia dowolna: Animasto, ANIMASTO, animasto);
- dobrze prezentował się w miniaturowym awatarze na social mediach (zdjęcie profilowe); zamiast logotypu na zdjęciu profilowym dopuszczamy również użycie samego symbolu marki;
- był możliwie prosty i „szlachetny” w odbiorze;
- był czytelny po zmniejszeniu;
- był przygotowany w wektorach, tak by mógł być nadrukowany na wszelkich powierzchniach i wszelkimi możliwymi technikami;
- odróżniał się na tle innych marek zwierzęcych (przykłady konkurencji poniżej);
- zawierał księgę znaku (po wyłonieniu zwycięzcy).
Nie chcemy by logotyp*
- miał infantylny wydźwięk,
- zawierał spowszedniałe i widziane w wielu miejscach symbole: psie łapki, kocie uszy, noski, ogonki itp.
- przedstawiał postaci psa/kota
3. Wrażenie konsumenta
Chcemy uruchomić w konsumencie poczucie, że wybiera produkt premium (cena produktu będzie wyższa niż konkurencyjnych marek).
4. Grupa docelowa
- Kobiety w wieku 20-40 lat, które traktują pupila jak członka rodziny. Żywią psa wysokomięsną karmą, gotują samodzielnie lub przygotowują posiłki BARF. Regularnie odwiedzają lekarza weterynarii, często są również klientkami behawiorystów, trenerów, groomerów itd.
- Kobiety w wieku 40-60 lat, które traktują pupila jak własne dziecko, często zwierzę pojawia się w domu kobiety po tym jak jej dzieci się usamodzielniają.
*Jeśli czujesz, że twój pomysł jest bardzo dobry ale nie spełnia któregoś z powyższych założeń – wysyłaj. Jesteśmy otwarci na ustępstwa jeśli projekt wyjątkowo nas zauroczy.
Przykłady konkurencji:
aptuspet.pl/sklep/
sklep.pokusa.org/pl/
vetexpert.eu/sklep/
holista.pl/pl/