Logo dla firmy restrukturyzacyjnej
Logo (z lewej sygnet + z prawej logotyp) dla firmy restrukturyzacyjnej. Firma restrukturyzacyjna pomaga wyjść z długów, ma na celu poprawienie kondycji finansowej, zwiększenie konkurencyjności, uniknięcie upadłości. Logo powinno się kojarzyć z trendem wzrostowym (podobnie jak na giełdzie).
Sygnet powinien nawiązywać do byka, który atakuje z dołu do góry. Ma to być nawiązanie do symbolu hossy (podobnie jak na giełdzie). Raczej nie jako twarz byka, ale bardziej cała postura (podobnie jak logo popularnego napoju energetycznego). Kolorystyka raczej kolor zielony (znów nawiązanie do giełdy). Do rozważenia (ale nie koniecznie) gradient, który wygląda nowocześnie.
Logotyp powinien składać się ze słów "Chmieliński Restrukturyzacje". Nazwisko na górze, "Restrukturyzacje" na dole (dwa wiersze). Kolor raczej stonowany (np. czarny, szary).