Zapraszamy do konkursu na kreacje logo dla parku logistycznego w Warszawie.
Jesteśmy otwarci na inne opcje kolorystyczne.
Nazwa: "City Point" i dopisek "by Peakside Industrial”. Logo ma zawierać obie nazwy:
- „City Point” – nowa kreacja
- „by Peakside Industrial” – logo już istniejące, do pobrania tu:
peaksidecapitaladvisorsag-my.sharepoint.com/:f:/g/personal/aneta_litwin_peakside_com/Ev8Hmkp_sxlGroMZ6NytE6QBLTJq1DlFUOj4P6jweLqkLg?e=a5BbtG
Logo ma być połączeniem obu elementów, ma stanowić jedną całość. Pozostawiamy dowolność co do wprowadzenia lub rezygnacji z sygnetu w nazwie „City Point”.
Najważniejsze cechu parku logistycznego:
- największy obiekt logistyczny zlokalizowany na terenie miasta, bardzo blisko centrum Warszawy –gwarantuje idealną dostępność i połączenia komunikacyjne. Słowo „City” w nazwie ma genezę związaną z prestiżową lokalizacją.
- deweloper bardzo duży nacisk kładzie na kwestie poszanowania środowiska. Jest to inwestycja zgodna z ideą sustainability. W budynkach wprowadzone zostaną zaawansowane technologie, dzięki którym możliwa będzie minimalizacja zużycia energii i wody a także produkcja zielonej energii. Dodatkowo deweloper dba o zdrowie i komfort pracy pracowników, wprowadzając m.in. część rekreacyjną na świeżym powietrzu.
Logo ma funkcjonować przede wszystkim na fasadzie budynku. Największą wartość będą miały projekty, które zostaną zwizualizowane na ścianie, z ewentualną propozycją wyglądu ściany – nie musi być szara. Może być dostosowana do logo, aby tworzyć atrakcyjną całość.