Konkurs na logo "Pracownia Smaku"
Projekt logo dla sieci przedsiębiorstw społecznych pod nazwą "Pracownia Smaku"
Opis konkursu
Nazwa: Pracownia Smaku
Logo ma się składać z sygnetu i logotypu (znak i zapis słowny).
Opis sieci Pracownia Smaku:
Zrzeszenie przedsiębiorstw społecznych z sektora gastronomicznego
Oferowanie wyrobów garmażeryjnych i regionalnych specjałów przygotowywanych według tradycyjnych receptur, na bazie najlepszych składników.
Pracownia Smaku to sieć 12 przedsiębiorstw społecznych świadczących usługi gastronomiczne. Przedsiębiorstwo społeczne to firma, która działa dla realizacji jakieś określonej misji społecznej. Zysk jest tutaj drugorzędny. Taki podmiot musi zatrudniać co najmniej 30% osób, które znalazły się w trudnej życiowej sytuacji.
Wybrana oferta Pracowni Smaku: różne gatunki pierogów, krokiety, naleśniki, gołąbki, domowe dżemy, nalewki, zupy itp.
Charakterystyka marki:
wysokie standardy jakości oferowanych produktów garmażeryjnych,
najwyższą wartością jest czynienie dobra i pomaganie ludziom znajdującym się w trudnych życiowych sytuacjach,
zadowolenie klienta,
zaufanie i szacunek,
produkcja w większości handmade, nie na masową skalę, w oparciu o tradycyjne receptury.