1. Organizatorem konkursu jest Polski Związek Unihokeja.
2. Konkurs polega na zaprojektowaniu 1 logo głównego i 2 logo pokrewnych, przedstawiających polski unihokej:
I. Logo podstawowe (główne), przedstawione docelowo w wersji: kolorowej na białym tle, białej na czerwonym tle, monochromatycznej - w formatach .png oraz edytowalnym i wektorowym .pdf lub/i .ai (niedopuszczalny .cdr). Logo powinno zawierać: sygnet nawiązujący do Polski i unihokeja (dokładne wytyczne opisane w pkt. 4) oraz logotyp/napis “Polski Unihokej”.
II. Wzorowane na logo podstawowym logo oficjalnych rozgrywek męskich (składowe logo: sygnet wzorowany na logo podstawowym oraz napisy „Ekstraliga mężczyzn” i „sezon 2019/2020”),
III. Wzorowane na logo podstawowym logo oficjalnych rozgrywek żeńskich (składowe logo: sygnet wzorowany na logo podstawowym oraz napis „Ekstraliga kobiet” oraz „sezon 2019/2020”).
3. Kryteria, punktowane w konkursie, które należy uwzględnić przy projektowaniu wszystkich wersji logo:
a. Nawiązanie do kraju - Polski: 0-5 punktów,
b. Nawiązanie do dyscypliny - unihokeja: 0-5 punktów,
c. Prostota projektu, pozwalająca na dostosowanie go do wielu obszarów eksploatacji: 0-10 punktów,
d. Estetyka wykonania: 0-10 punktów.
4. Oceny prac, jak i wyboru zwycięzcy dokona powołane na potrzeby konkursu jury. Wynik danego uczestnika będzie sumą punktów przyznanych przez poszczególnych członków jury (według punktacji z pkt. 4) podzieloną przez liczbę osób głosujących (członkowie jury). Każdy członek jury będzie miał równe prawo do głosowania. W skład jury wejdą:
a. Marek Chomnicki - Prezes Polskiego Związku Unihokeja,
b. Jacek Michalski - Członek Zarządu Polskiego Związku Unihokeja,
c. Jakub Udziela - Media Manager Polskiego Związku Unihokeja,
d. Michał Karski,
e. Katarzyna Rogala.
__________
Dodatkowe wskazówki od Organizatora:
1. Zasada tworzenia logo pokrewnych przedstawiona na przykładach Czeskiej Federacji Unihokeja, Polskiego Związku Piłki Nożnej, Czeskiego Hokeja oraz Czeskiej Siatkówki - w załącznikach.
2. Unihokej to jedna z niezwykle dynamicznie rozwijających się dyscyplin sportowych, uznawana za najszybszą halową grę świata w sportach drużynowych.
3. Logo powinno być atrakcyjne dla potencjalnych sponsorów (chęć utożsamiania się z marką) i trafiać w grupę odbiorców w wieku głównie 18-40 lat.
4. Materiały dotyczące dyscypliny unihokej można znaleźć pod adresami
pzunihokeja.pl,
floorball.sport,
flickr.com/photos/iff_floorball,
ceskyflorbal.cz.
5. Pozostałe informacje (jeśli któreś z powyższych są niejasne można uzyskać kontaktując się za pomocą strony
pzunihokeja.pl).