Dzień dobry,
Nasza firma potrzebuje logo dla produktu medycznego o nazwie CoolMen.
Strona internetowa:
becoolmen.com/ (nadal widnieje na niej nazwa spółki i jej logo)
Facebook:
https://facebook.com/BeCoolMenPL/
Brief:
1. Nazwa firmy/ produktu (czy pełna, czy skrócona wersja)
CoolMen
2. Czym zajmuje się firma? Proszę w 2-3 zdaniach opisać swoją działalność
Jesteśmy wrocławskim start-upem, powołującym do życia innowacyjne urządzenie - CoolMen, mające na celu walkę z męską niepłodnością. Jest to nowatorska technologi, która w naturalny i bezpieczny sposób obniży temperaturę męskich jąder.
3. Jakie są cele związane z działalnością na najbliższy czas i w dłuższym okresie
Krótkoterminowym celem spółki jest przeprowadzenie badań klinicznych na możliwie dużej próbie pacjentów, pod nadzorem lekarzy andrologów. Pozwoli to na zebranie danych o tzw. user experience (UX) i przygotowanie podstawowej wersji urządzenia do wprowadzenia na rynek.
Długoterminowym celem spółki jest ekspansja na rynku europejskim, azjatyckim i amerykańskim, co najmniej dwóch wersji urządzenia CoolMen.
4. Krótka charakterystyka branży. W 2-3 zdaniach subiektywny obraz obszaru, w którym działa firma. Z czym się kojarzy, co jest w nim istotne?
Niepłodność męska jest obszarem niszowym, a temat sam w sobie zakrawa o tabu. Z drugiej strony problem słabej jakości nasienia u mężczyzn chociażby w Europie przybiera na sile, co zwiastuje rozszerzanie się rynku, a ty samym większe możliwości dla sprzedaży CoolMena.
5. Czy istnieją bezpośrednio konkurencyjne firmy/produkty? Czy jest coś, co wyróżnia działalność na ich tle?
Nie istnieje bezpośrednia konkurencja dla produktu CoolMen. To co wyróżnia CoolMen’a na tle innych firm, to samo urządzenie, które pozwala na długotrwałe polepszanie jakości męskiego nasienia.
6. 5 do 10 słów – skojarzeń z firmą/produktem (totalnie wszystko, może być od przedmiotów, których używa się na co dzień w pracy po wartości, jakimi należy się kierować) Wszystkie skojarzenia, jakie się najszybciej nasuną, są najlepsze
• Bezpieczny
• Nieinwazyjny
• Dyskretny
• Wygodny
• Okrągły
7. Czy istnieją jakieś preferencje co do kolorystyki? Może być przykład jakiegoś logotypu/grafiki/inspiracji, które zapadły w pamięć, jeśli chodzi o barwy
Z racji tego, że docelowo będzie to produkt medyczny, kolor niebieski wydaje się odpowiedni. Jesteśmy jednak otwarci na inne propozycje.
8. Proszę napisać od 3 do 5 przymiotników, które powinny opisywać logo firmy/produktu
• Proste/minimalistyczne
• Charakterystyczne
• Sugestywne
• Kojarzące się z medycyną
9. Jakie główne informacje powinno przekazywać logo potencjalnym klientom?
Bezpieczeństwo i dyskrecja
10. Opis grupy docelowej. Do kogo wygląd logo ma trafiać najbardziej?
Grupą docelową będą pary w wieku rozrodczym (25-45 lat). Z racji tego, że niepłodność męska „dotyka” przeważnie par.
11. Czy istnieją jakieś preferencje odnośnie pisowni nazwy (charakter czcionki, wielkość liter, czy np. wszystkie duże/małe, jakiekolwiek inne sugestie)?
CoolMen ( dwie duże litery w nazwie C i M, reszta małe, tak żeby podkreślić oba słowa). Uniknijmy kursywy. Co do czcionki lepiej, żeby miała „miękkie” kształty.
12. Jakie będzie główne użycie znaku? (np. strona www, fb, wizytówki, materiały drukowane, pieczęć firmowa, czy może będą jeszcze jakieś inne istotne elementy)
• Materiały drukowane (wizytówki, ulotki, rollup, papier firmowy)
• Strona internetowa i social media
W razie jakichkolwiek pytań zachęcamy do kontaktu:
office@becoolmen.com
Pozdrawiamy
CoolTeam