Logo dla Paul Twice
Zapraszamy serdecznie do konkursu na projekt logo firmy Paul Twice, producenta wysokiej jakości, modnych pasków do zegarków, ze skóry.
O firmie:
Nazwa pochodzi od imion założycieli, dwóch Paul’ów połączonych w jedną ‘osobę’ - Paul Twice (dwa, dwukrotnie).
Wizerunek firmy z założenia powinien balansować pomiędzy tradycją (klasyczne zegarki: Omega, Rolex), a nowoczesnością i świeżością (Apple Watch).
Nasze paski wytwarzane są ręcznie z wysokiej jakości, wyselekcjonowanych surowców.
Inspiracje:
1. Kolory - skłaniamy się ku logo czarno-białemu, w odcieniach szarości, bądź ewentualnie z jednym dodatkowym kolorem. Logo musi prezentować się atrakcyjnie w wersji czarno-białej oraz w niewielkim rozmiarze.
2. Raczej sam tekst, ale nie zamykamy się na połączenie z prostym symbolem, o niewielkiej liczbie detali.
3. Czcionka bardziej nowoczesna, niż tradycyjna.
4. Zdecydowanie odchodzimy od wszelkiej symboliki związanej ze skórą, paskiem, czasem, zegarkiem itp. Chyba, że nawiązanie będzie miało wyjątkowo kreatywny i nieoczywisty charakter.
Projekt będzie wykorzystywany na stronie WWW, wizytówkach i innych materiałach. Logo będzie także odciskane w skórze, jako sygnatura na samych paskach - stąd też wymagany jest odpowiedni poziom prostoty.