Rejestracja

*
od 4 do 24 znaków (bez znaków specjalnych)
*
niewidoczny dla innych użytkowników
*
minimum 6 znaków
*
przepisz hasło
*
*
*
 

Logowanie

Nie masz jeszcze konta?  

Logowanie oznacza akceptację Regulaminu - ostatnia aktualizacja 07.12.2022

Przypomnienie hasła

 

Złóż ofertę

*
   

Pro Forma

 

Akceptuję ofertę

   

Usuń ofertę

   

Odrzucam ofertę

   

Usuń projekt

   

Wybór zwycięzcy

   

Potwierdzenie

   

Numer telefonu

Komentarz do projektu

Autor projektu otrzyma powiadomienie o dodaniu komentarza.
 
Rejestracja Logowanie Wyloguj USER ID - USER Mail -

Nazwa dla dystrybutora płytek

Potrzebujemy nazwy dla firmy dystrybuującej płytki ceramiczne.

1. Grupa docelowa:
hurt tradycyjny i sieci DIY (dostawca płytek do salonów łazienkowych i sklepów wielkopowierzchniowych)

2. Kim są osoby, które nie są głównymi klientami?
projektanci

3. Jakie ma być finalne pozycjonowanie marki? W jaki sposób klient ma postrzegać markę?
Budowanie pozytywnego wizerunku marki, luksusowa, nowoczesna, profesjonalna, silna, z zasadami

4. Nazwa polskojęzyczna czy anglojęzyczna?
obojętne

5. Preferowana struktura nazwy:
Dźwięczne, nic nie znaczące słowo (Toya, Voxel, Windu),
Nazwa abstrakcyjna budząca pozytywne skojarzenia (Apple, ORANGE, PLUS),
Nazwa ma być krótka, wpadająca w ucho, łatwa do zapamiętania, max. 5-literowa

6. Stylistyka nazwy:
Biznesowa, Elegancka

7. Słowa, których należy unikać (wprowadzające w błąd, budzące negatywne skojarzenia itp.):
łazienka, gres, ceramics, nazwy kojarzące się z wodą, trzeba też uważać na nazwy z cząstką "cer" od ceramiki, bo jest dużo już takich nazw na rynku.

8. Nazwa nie musi nic znaczyć.

Projekty biorące udział w konkursie