Fenice Sp. z o.o. od 20 lat (w tym roku kończy 20 lat stąd pomysł zmiany logotypu) zajmuje się wprowadzaniem na polski rynek najwyższej jakości i bezpiecznych preparatów do profesjonalnych zabiegów z zakresu medycyny estetycznej i anti-aging. Naszą misją jest nie tylko sprzedaż, ale również prowadzenie profesjonalnych szkoleń z różnych dziedzin medycyny estetycznej i kosmetologii. W 2005 roku stworzyliśmy własne Centrum Szkoleniowe, które od początku stało się miejscem pierwszego kontaktu lekarza/kosmetologa z medycyną estetyczną. Jesteśmy firmą, której bardzo zależy na jak najwyższym poziomie medycyny estetycznej w Polsce, promujemy naturalność, bezpieczeństwo pacjenta i lekarza. Zależy nam abyśmy byli rozpoznawalni, jako firma z długoletnim stażem, mamy olbrzymie doświadczenie, a nasze produkty są na najwyższym poziomie i bardzo bezpiecznie. Dbamy nie tylko o bezpieczeństwo pracy profesjonalisty ale tez samego pacjenta. Posługujemy się takimi # jak wrażliwi na punkcie wiedzy, wrażliwi na punkcie bezpieczeństwa, wrażliwi na punkcie intymności.
Jesteśmy dystrybutorem marek głównie włoskich, ale również amerykańskich.
Chcielibyśmy aby od razu widać było, że firma prowadzi działalność dystrybucyjną i szkoleniową w zakresie medycyny estetycznej, ma wieloletnie doświadczenie, a produkty gwarantują bezpieczeństwo pracy dla profesjonalisty i bezpieczeństwo zabiegu dla pacjenta. Logo powinno ciekawie prezentować się ulotkach, materiałach szkoleniowych, rollupach, plakatach, produktach, mediach społecznościowy. Strona internetowa (
fenice.pl oraz
szkolenia.fenice.pl) jest w trakcie zmiany – nowy projekt wykorzystuje kolory: złoty, czarny, szary (załaczamy plik poglądowy).
Tutaj można obejrzeć naszą dotychczasową komunikację:
https://facebook.com/FeniceMedycynaEstetyczna
https://instagram.com/fenicemedycynaestetyczna/?hl=pl