Logo: Polska Fundacja Jeździecka
Jeździectwo to najbardziej „narodowy” ze sportów.
Konie są z nami od zawsze, słynęliśmy zawsze z zamiłowania do nich: mówili o nas:
„Lach bez konia, jak ciało bez duszy”!
Jeździectwo nie jest zatem li tylko aktywnością, zajęciem na weekend. Jest czymś więcej, jest opowieścią wdrukowaną w nasze serca i dusze.
Jest częścią kilku archetypów Władcy, Buntownika, gra w naszej kulturze niebagatelną rolę – patrz Sobieski, Piłsudski, czy Kmicic. Chcemy je tylko aktywować.
Obserwacja:” Staram się żyć świadomie, bez niepotrzebnych przegięć: zachowywać jako taki balans, zarządzać codziennym stresem. Potrzebna mi odskocznia, pasja, zajęcie, które jest czymś więcej, niż godzina biegania raz na parę dni.
Jeździectwo jest idealne – to cały świat, pomysł na życie: relaks i kontakt z naturą, powiew wolności, wiatru we włosach i grzywie, odrobina rywalizacji i dobre towarzystwo…”.
Polska Fundacja Jeździecka to organizacja zajmująca się przede wszystkim popularyzacją jeździectwa i to zarówno w wymiarze amatorskim-rekreacyjnym jak i zawodniczym oraz szeroko rozumianą integracja środowisk jeździeckich. Fundacja prowadzi tez Klub miłośników Jeździectwa , organizuje cykliczne Gale Jeździeckie . Fundacja prowadzi tez inne projekty – np. Lobbuje w sprawie budowy Hipodromu Narodowego w Warszawie.
Polska Fundacja Jeździecka ma być synonimem pojęcia „polskie jeździectwo’”, integratorem polskiej hippiki, platformą wymiany korzyści i wartości. Inspiruje rozwój sportu jeździeckiego oraz ruchu społecznego. Jest jednorodną organizacją z jasną koncepcją na przyszłość.
Nasze narracje :
Jeździectwo to nasz naturalny sport narodowy: słowiańska dusza potrzebuje wolności, uwielbia końską niezależność i charakter:
„Lach bez konia, jak ciało bez duszy”
Tematyczne
1. Sport, w którym będziemy zwyciężać. 10 wieków tradycji to dopiero początek. Polskie jeździectwo wraca do formy.
2. Jeździectwo to sposób na życie współczesnych, żyjących świadomie Polaków: pasja i relaks, a nawet pomysł na biznes.
3. Pomagamy bezpiecznie wychowywać świadomych, wrażliwych, odpowiedzialnych młodych ludzi.
4. Oferujemy kontakt ze stylem, pięknem i prestiżem,
które wymagają wyczucia i wrażliwości.
Polska Fundacja Jeździecka daje ( a raczej : oddaje) jeździectwo Polakom – dzieli się emocjami, pięknem, pokazuje jego bogactwo i różnorodność, by na nowo Polaków w jeździectwie rozkochać.
Logotyp będzie używany w serwisie www, wizytówkach i papierze firmowym. Logotypem Fundacji będą sygnowane produkcje filmowe i telewizyjne. Sądzę, że logotyp Fundacji powinien mieć charakter lekko oficjalny( ale bez „zadęcia”;-).
-Konkurs przedłużony o 5 dni-