Rejestracja

*
od 4 do 24 znaków (bez znaków specjalnych)
*
niewidoczny dla innych użytkowników
*
minimum 6 znaków
*
przepisz hasło
*
*
*
 

Logowanie

Nie masz jeszcze konta?  

Logowanie oznacza akceptację Regulaminu - ostatnia aktualizacja 07.12.2022

Przypomnienie hasła

 

Złóż ofertę

*
   

Pro Forma

 

Akceptuję ofertę

   

Usuń ofertę

   

Odrzucam ofertę

   

Usuń projekt

   

Wybór zwycięzcy

   

Potwierdzenie

   

Numer telefonu

Komentarz do projektu

Autor projektu otrzyma powiadomienie o dodaniu komentarza.
 
Rejestracja Logowanie Wyloguj USER ID - USER Mail -

NAZWA – MARKA MEBLI OUTDOOR’owych

Zapraszamy do udziału w ciekawym konkursie! Do wymyślenia jest nazwa oraz motto marki meblarskiej zajmującej się produkcją mebli outdoorowych. Przewidziany jest późniejszy konkurs na logo dla zwycięskiej nazwy.

Aktualnie marka nazywa się KIS home od swoich założycieli – Kasi i Szymona. Jesteśmy jednak sceptyczni jeśli chodzi o dopisek home oraz o samo KIS.

Misją firmy jest tworzenie wyjątkowych produktów outdoorowych (nie tylko mebli, lecz również wszelkiego rodzaju akcesoriów, pergol, łóżek ogrodowych, kokonów, ale też rzeczy, których nie ma do tej pory na rynku, które na nowo zdefiniują całą ideę spędzania czasu w ogrodzie / na tarasie / patio etc). Marzymy, żeby nasze produkty były unikalne i żeby każdy z nich stawał się ikoną wzornictwa. Dlatego konsekwentnie zapraszamy do tworzenia kolejnych produktów bądź kolekcji interesujących i utalentowanych twórców (projektantów, artystów, architektów, dizajnerów, malarzy, rzeźbiarzy etc.). Naszym marzeniem jest stworzenie w przyszłości miejsca, gdzie współpracujący z nami projektanci mogliby tworzyć w swoich pracowniach, które będą przylegały do dziedzińca np. średniowiecznego klasztoru – co wytwarzałoby twórczą symbiozę pomiędzy nimi. Coś w rodzaju sanktuarium sztuki / wzornictwa oraz architektury. Pomimo zaawansowanej technologii i innowacyjności, każdy produkt wykonywany w naszej butikowej manufakturze jest w dużej mierze wynikiem ręcznej pracy zdolnych rzemieślników. W czasach masowej produkcji jest to wielka zaleta, którą się szczycimy i podkreślamy. Jesteśmy butikowym biznesem prowadzonym przez rodzinę i przyjaciół. Nasi klienci to osoby poszukujące unikalnego produktu, dzięki któremu mogą się wyróżnić.

Zależy nam na jednoczłonowej nazwie, która odda charakter tego przedsięwzięcia. Nazwa musi być jednoczłonowa. Musi być międzynarodowa – najlepiej bazująca na angielskim, ale nie jest to główne kryterium. Ważne, żeby w każdym języku (wiodących europejskich językach) wytwarzała pozytywne emocje i zapadała w ucho. Bardzo istotne dla nas jest również motto, które zwięźle wyjaśnia misję i charakter działalności – w języku angielskim. Dlatego poniżej podamy kilka przykładów dużych firm outdoorowych:

TRIBU – THE ART OF LEISURE
DEDON – THE ART OF WEAVING
GLOSTER – FROM SEED TO SEAT / TEAK, CRAFTS & INNOVATION
UMRIS – ENJOY OUTDOOR LIVING

Nazwa i motto – wymogi:
- jednoczłonowa nazwa
- krótkie interesujące i INSPIRUJĄCE motto
powinny oddawać:
- wspomniany charakter działalności
- misję i osobliwy charakter z nutą mistycyzmu
- dobrą zabawę przy tworzeniu naszych przedmiotów i ich użytkowaniu – emocje!
- ścisłą relację z naturą – nasze produkty mają zachęcać do spędzania czasu na zewnątrz
- naturalne materiały – nasze meble powstają m.in. z drewna
- nie musi zawierać imion / inicjałów twórców marki – jest to opcjonalne

Życzymy Wam udanego procesu twórczego!


-Konkurs przedłużony o 5 dni-

Projekty biorące udział w konkursie