Logo dla serwisu telefonów kom.
Zamierzamy stworzyć profesjonalny serwis telefonów komórkowych - SmartSerwis.pl. Chcielibyśmy zaoferować naszym klientom dwie drogi naprawy swojego telefonu.
Pierwsza to naprawa mobilna w dowolnym miejscu i czasie. Jest to nowa usługa na rynku. Zamierzamy przygotować bus-a, aby serwisant był w stanie przeprowadzić większość napraw w dowolnej lokalizacji. Udostępnimy klientowi system rezerwacji, w którym będzie mógł określić przedział czasowy, który najbardziej mu odpowiada. Nasza usługa wykracza poza schemat przyjęty do tej pory: zepsuty telefon-znajdź serwis-pojedź tam-zostaw telefon- wróć po niego następnego dnia. Jeśli naprawa z jakiegoś względu nie będzie mogła być przeprowadzona na miejscu, klient otrzyma telefon zastępczy do czasu zakończenia serwisu. Nie ma potrzeby marnować swojego czasu lub pracodawcy na wymykanie się do serwisu GSM - teraz to serwis przyjedzie do Ciebie.
Druga opcja, którą zaoferujemy naszym klientom to stacjonarny serwis GSM. Ale to nie będzie kolejna budka z lutownicą. Chcemy, żeby usługobiorca poczuł się w nim jak w salonie Mercedesa. Minimalistyczny i nowoczesny styl wyposażenia, profesjonalna obsługa klienta i terminowość realizacji naprawy to atuty, które wyróżnią nas na tle konkurencji. Tutaj także mamy zamiar wprowadzić system rezerwacji na godzinę, tak żeby klient był obsłużony w wyznaczonym czasie (tak jak u fryzjera).
Chcemy naprawiać smartfony wszystkich znaczących producentów (Apple, Samsung, Huawei , Xiaomi, Sony, itd). Absolutnie nie zamierzamy ograniczać się tylko do telefonów z logiem nadgryzionego jabłka (jak to czyni cześć konkurencji).Na naszej witrynie zamierzamy umieścić ceny napraw do wszystkich modeli, które będziemy obsługiwać, tak żeby klient nie miał wrażenia, że wartość podawana jest "z kapelusza".
Chcielibyśmy, żeby logo naszej marki kojarzyło się z branżą napraw telefonów komórkowych. Fajnie byłoby gdyby miało jakieś nawiązanie do serwisu mobilnego. Z drugiej jednak strony będziemy prowadzić również punkty stacjonarne, zatem wskazanie tylko na naprawy dojazdowe mogłoby być mylące.
Zależy nam żeby w logo wykorzystać trzy kolory - biały, niebieski (coś w okolicach #0080ff) i czarny (ewentualnie ciemny szary #202020). Chcielibyśmy żeby były to pełne kolory bez gradientów.