Wyobraź sobie mężczyznę z dużymi dłońmi, tatuażami oraz zarostem. W białej koszuli z podwiniętymi rękawami i czarnym fartuchu na tle żywego ognia z grilla przygotowuje Twojego burgera.
Gdybyśmy mieli wyobrazić sobie lokal, byłby on w odcieniach szarego z elementami betonu, żywego drewna i zieleni wraz z dominującym ciepłym światłem z odsłoniętych żarówek.
Na stołach znajdowałyby się miedziane stojaki z dużą ilością serwetek.
Goście to głównie mężczyźni w grupach lub w towarzystwie kobiet w wieku od 26 do 50 lat wybierając markę THE BURGERS wiedzą, że zjedzą sytego burgera z dobrą wołowiną, unikalnymi dodatkami, którego zjedzenie będzie równoznaczne z ubrudzeniem. The Burgers to nie tylko lokal z burgerami to społeczność.
Wybierając THE BURGERS dajesz sobie pozwolenie na zjedzenie burgera bez zachowania „estetyki jedzeniowej” :D
Charakterystycznym znakiem THE BURGERS jest WYZWANIE THE BURGERS: Burger z podwójnym kotletem tylko dla odważnych oraz bułki z wypalanym logo.(Logo będziemy przenosić na pieczątki oraz na pieczątki do wypalania na bułkach, proszę o uwzględnienie tego przy projekcie)
THE BURGERS: społeczność, siła, wspólnota, nonszalancja, męskość, elegancja, sytość, swoboda.
-Konkurs przedłużony o 10 dni-
Bardzo prosimy o logotypy troszkę bardziej dynamiczne ;). Niestety nie interesują nas logotypy z brodaczami, byłyby dla nas trudne do stemplowania na bułce.