CHEF`S GHOST KITCHEN
Zlecenie obejmuje przygotowanie logotypu dla nowego konceptu gastronomicznego, który będzie funkcjonował w formie dostaw posiłków do domu.
Nowy koncept ucieka od skojarzeń z tanimi dowozami jedzenia typu fast food. Marka ma się kojarzyć lifestylowo, modnie, jakościowo. Głównymi jej atutami będzie właśnie jakość, design i eko.
Identyfikacja wizualna ma wywoływać efekt produktu z wyższej półki (nie mylimy z elegancją) tu zdecydowanie chodzi o design, modę i lifestyle. Prosta forma, wpadająca w oko.
Kolorystyka, której zdecydowanie nie preferujemy to jaskrawe kolory, zielony, turkusowy, fioletowy. Myślimy nad kombinacjami w kolorach: czarny, złoty, żółty, bordo, czerwony, beżowy, granatowy, ciemnoszary, pomarańcz, brąz.
Logo ma mieć formę składającą się z:
Opcja I: sam napis „Chef’s Ghost Kitchen” – mix litera małych i dużych – czekamy na propozycje
Opcja II: napis „Chef’s Ghost Kitchen” + ikonka
Przygotowanie plików:
Wersja kolor, wersja monochromatyczna (czerń i biel)
Format: png, jpg, eps, ai, pdf
Fonty: prośba o przesłanie użytych fontów
Kolory: prośba o wskazanie użytych kolorów (RGB, CMYK, PANTONE)
Pliki będą wykorzystywane do social media oraz do materiałów drukowanych.