Marka odzieżowa, brand
Nowa firma odzieżowa, band skierowany do klientów grupy wiekowej pomiędzy 15 a 40 lat. Producent odzieży jak i współpraca z projektantami i sprzedaż ich kolekcji. Blog modowy pod ta samą nazwą. Kolekcje damskie i męskie. Głównym nurtem jest młodzieżowy styl, często kolorowy. Chciałbym aby nazwa była prosta, wesoła, śmieszna, najlepiej anglojęzyczna. Może być w zdaniu jak np: ,,save the duck,, lub pojedynczym słowie, lub nazwa własna. Chciałbym aby nazwa łatwo wpadała w ucho. Kierunek nazwy może iść w stronę zwierząt, przyrody, morza. Marka będzie szła w kierunku buntu, status quo wobec sieciówek, dużych marek odzieżowych. odzież będzie produkowana od spodni po sukienki, marynarki, kurtki, płaszcze. Pełen asortyment. Dla ludzi ceniących sobie kolory, oryginalny styl ubioru, odwagę w modzie. Marka publicznie będzie przeznaczać od 5 do 10% na cele charytatywne, sadzenie drzew, ochronę zwierząt, wsparcie młodych artystów itp
Będzie prowadzić, produkować, tworzyć wiele inicjatyw społecznych, modowych, medialnych, wystawowych.