Grupa docelowa: młodzież ucząca się i studiująca 13+; szukająca swojego celu lub pomocy przy jego osiąganiu.
Opis: Wsparcie dostosowane do osobistych potrzeb młodzieży szkolnej i studiującej, oparte o sesje z tutorami lub coachami, pozwalające określić indywidualny kierunek rozwoju. W zależności od potrzeb uczestników, program umożliwia m.in. kursy doszkalające, sesje coachingowe, spotkania z ekspertami z danej dziedziny zainteresowań, a także spotkania studyjne w firmach. Ścieżka programu oraz formy wsparcia są dostosowywane indywidualnie do potrzeb, wieku i możliwości każdego z uczestników. Część stypendystów dopiero odkrywa siebie, inni realizują cele nauki języków obcych, dążenie do bycia pilotem, fotografem, pisarzem itp.
Obszary programu w edycji 2018/2019:
1. otwieranie horyzontów (13-16 lat)
2. maturownia (17-19 lat)
3. doradztwo zawodowe (16+)
4. advanced – tutoring i mentoring (15+)
IPR jest projektem Fundacji TDJ, która jest jednym z obszarów firmy TDJ S.A.
Wskazówki:
- logo powinno się składać ze znaku graficznego oraz nazwy „Indywidualny Program Rozwoju” (ewentualnie skrót IPR)
- logo musi być skalowalne tak, aby można było umieszczać je na materiałach promocyjnych różnego typu: od długopisów, kubków, poprzez koszulki, banery
- kolorystyka stonowana, ale odpowiednia dla młodych osób, wplecenie odcienia pomarańczowego
- logotyp musi dobrze wyglądać w zestawieniu z logotypem Fundacji TDJ (organizator)
- logotyp powinien zawierać wersję kolorystyczną i achromatyczną
Słowa klucze: rozwój, tutoring, mentoring, dokształcanie, nauka, indywidualizm, osiąganie celów
Zachęcamy o zaglądanie na pozostałe nasze konkursy i tworzenie pakietów spójnych logotypów.
Sygnet - uciekamy od typowo szkolnych symboli. IPR to program spoza szkolnej oferty.